1. ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ, ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ, ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα VISA, Maestro ή MasterCard. Όλες οι online πληρωμές μέσω κάρτας γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο περιβάλλον της συνεργαζόμενης online πλατφόρμας πληρωμών. Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζετε κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την CAFERAMA, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. Σημειώστε ότι ενδέχεται το ασφαλές σύστημα πληρωμών να σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε τη συναλλαγή μέσω 2 παραγόντων αυθεντικοποίησης, αποστέλλοντάς σας γραπτό μήνυμα ή ηλεκτρονικό μήνυμα με μοναδικό κωδικό, με την προϋπόθεση να διαθέτετε ήδη κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζας έκδοσης της κάρτας σας.
2. ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Για την πληρωμή της παραγγελίας σας, μπορείτε να κάνετε την πληρωμή με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς μας λογαριασμούς :
ΤΡΑΠΕΖΑ – ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ – ΙΒΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
EUROBANK – 00260150700200316603 – GR2702601500000700200316603
ΠΕΙΡΑΙΩΣ – 5225-094416-132 – GR8001722250005225094416132
ALPHA BANK – 719-00-2786019869 – GR5601407190719002786019869
ΕΘΝΙΚΗ – 224/001659-44 – GR4401102240000022400165944
Στην περίπτωση αυτή, η αποστολή της παραγγελίας σας θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την εμφάνιση της μεταφοράς στο λογαριασμό μας. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, που επιβάλλουν οι τράπεζες επιβαρύνουν τον πελάτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση, που απαιτείται να γίνει επιστροφή χρημάτων (λόγω επιτρεπτής επιστροφής του προϊόντος- δείτε εδώ τους όρους επιστροφών), αυτή θα διενεργείται από την CAFERAMA με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Όταν η πληρωμή από εσάς έχει γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό μας, ή με αντικαταβολή μετρητών, για την επιστροφή των χρημάτων, θα πρέπει να μας δηλώσετε το ΙΒΑΝ ενός λογαριασμού σας, στον οποίο δικαιούχος είναι το πρόσωπο που υπέβαλε την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.